Eventos

Convocatoria de eventos internacionales: talleres, seminarios, congresos, conferencias, modelo de naciones unidas, simposios, foros y coloquios dirigidos a estudiantes, docentes e investigadores.

ROC SMALL GRANTS

Convoca: WAITT FOUNDATION

Objetivo:La oportunidad tiene como objetivo apoyar propuestas relacionadas con la misión de la Fundación Waitt de apoyar la pesca sostenible y las áreas protegidas marinas. En este sentido, la entidad entregará subvenciones de hasta $15000 USD.

Tipo:Financiamiento
Fin de plazo:31 Diciembre 2019

Otorga:

de 10.000 a 15.000 US Dollars de finaciamiento para proyectos

Indicaciones Especificas

Clic Aquí

Documentos relevantes

What must applications include? The candidate's Resume/Curriculum Vitae, including current email address, level of English, and previous as well as current course(s) of study, with anticipated completion dates. An essay (in English) not to exceed 500 words, on the following topic: In every society, there are challenges that relate to inclusion for marginalized groups. They have limited access to opportunities related to health, education, and economic empowerment. Describe an example of a challenge of limited social inclusion that you have observed, and discuss a practical, simple idea that holds promise for addressing the challenge. Your solution should address the role of digital technology (if any). One letter of recommendation in English from a university professor who has taught the applicant.